Thursday, April 11, 2013

Adeq aq...

hai dh lame kn x update blog ni..
kli ni aq nk prknlkn aq bongsu aq...
mungkin r adek bongsu....




comel x die...
tngklh aek sape kn..
hahahah...

Monday, October 15, 2012

MeRdEkAaAaA

akhirnya aq merdeka drpd pikse yang sngt mnyiksakan ini...
bru lps PMR bru doh buat mcm lps SPM..
APALAH!!!!
apapown merdeka ttp merdeka kan???
tapi bosan lah plk raser lps PMR ni sbb xder mnde nk buat...
untuk kawan2 aq selamat mnyambut kebebasan PMR lah yer...


Saturday, July 28, 2012

Trial PMR

hari ni aq ader pikse trial pmr...
nk kater aq debo ader gok posen...
dobo2 aq study dk setarang...
bakpelah ngn aq ni???
aq harap sngt kli ni ayah aq akn bangga ngn aq...
 aq harap aq dpat lakukan yang terbaek mase pikse nnt...
dan harap2lah aq x tido mase ngh jawab soalan...
aminnnn... insya-allah...

Sunday, December 25, 2011

Tahun Baru Azam Baru

tahun depan aq dah masuk tingkatan 3
mmg stress ar...
thn depan aq kene study hardlh aq alamatnyer...
thn ni abg aq dpt 4A pmr so i need to get more than that...
right????
thn depan aq kene berpisah ngn MONTEL aq
sdh aq...
sian ker die...
biasenyer aq backup die...
skrunk dah x same kls dah...
nk wat mcm mn kan...
don't worry MONTEL...
kn ku selalu lawat ko...
hahaha...
thn dpn jgk aq ingt xnk ar gaduh2 mcm thn ni...
thn ni aq gaduh teruk... ( maybe bg aq )
mungkin slh aq jgk kot...
anyway next year aq x samer kls ngn die and her bestfriend...
that's really great...
so thn depan no kpop , no jpop and no tpop... ( hahaha yer jer )

Thursday, March 10, 2011

Cuti-cuti !!!

cuti ni aku x th nk wat aper...
kije skolah berlmbk lmbk...
nk duk relax kjp x blh...
hahaah...

mase cuti skul ni jgk lah aku raser hari yg plng bahagia bg aku...
sbb aku blh chatting ngn die...
akhirnya...
dah lama aku tunggu...

Wednesday, February 2, 2011

Kepada Orang Yang Berkenaan...



sory ar klu gua ader skt kn ht lu...
lu pown th gua mcm mn...
lu tu pown 1 yg lu tu suka sngt ngajuk tu knp...
x der kije laen nk buat....
asyik nk ngajuk jer th....

gua bagi nasiha kat lu...
jgnlah lu suka ngt ngajuk...
nnt org lari x nk kwn ngn lu taw...

sbb lu nk org jer jaga ht lu...
lu pernah jaga ht org...
fikir2 kanlah ape yg gua ckp ni ok...

gua pown aper kurangnyer...
tp lu tu dah lebih dari gua...
kalah gua berbanding ngn lu...
lu ramai kwn sbb muka lu jer yg cantik...
yerlah gua ni berbanding ngn lu aper jer...

Aku Dah Tak Tahan

aku dah x tahan dah...
sampai bile aku nk pura2 ngn die...
sampai bile aku kene belakon depan die...
aku dah x nak dah tipu org...
aku raser bersalah sngt bile tipu die...
aku raser mcm aku tipu diri aku sendiri...